اٹلی میں منگیتر نے دنیا کی بدصورت ترین انگوٹھی منگنی میں دی

Woman Cries after being proposed with ugliest Engagement

اٹلی: دنیا کا ہر فرد اپنے ساتھی کو پروپوز کرنے کا ایک انوکھا طریقہ تلاش کرنا چاہتا ہے ، جب کہ وہ خوبصورت انگوٹھی بھی دینا چاہتا ہے۔ ایسے میں ، لوگ عموما خوبصورت کڑے تلاش کرتے ہیں اور کئی بار وہ اس انگوٹھی سے بھی مطمئن نہیں ہوتے ہیں جو انہوں نے خود خریدی ہو۔ انہیں لگتا ہے کہ اس سے بہتر انگوٹھی لی جاسکتی ہے۔ اسی وقت ، اٹلی میں ، ایک عورت کو ایک انگوٹھی کے ساتھ پرپوز کیا گیا تھا جسے دنیا کی سب سے بدصورت انگوٹھی قرار دیا گیا ہے۔

Gold Ring Purposed in Engagement
Gold Ring Purposed in Engagement

 یہ انگوٹھی دیکھنے میں بہت ہی عجیب ہے۔ یہ سونے کی انگوٹھی ہے جس میں چاندی کا نقاب ہے ، جو دیکھنے میں بہت عجیب و غریب ہے۔

روز نے انگوٹی کی تصویر کو فیس بک گروپ پر شیئر کیا اور اس کی سرخی لکھی کہ ‘یہ ہے ، آئمنگ رنگ شیمنگ’۔ اس تصویر کو پوسٹ کرنے کے بعد ، صارفین مختلف طریقوں سے تبصرے کرنے لگے۔ ایک سوشل میڈیا صارف نے تبصرہ کیا ، ساری زندگی میں نے اتنی بدصورت انگوٹھی کبھی نہیں دیکھی۔

 

اسی وقت ، ایک اور صارف نے کہا ، ‘میں اپنی آنکھوں پر یقین نہیں کرسکتا ہوں۔ ایسا لگتا تھا کہ یہ وہم ہے۔ یہ دیکھ کر وہ پکارا۔ ایک شخص نے بتایا کہ یہ انگوٹھی اور آئرل مین آف مارول کامکس ایک جیسے ہیں۔ لگتا ہے یہ اس کی نئی سیریز ہے۔

ایک صارف نے تو یہاں تک لکھا کہ اگر کوئی مجھے دینے کی کوشش کرتا  تو وہ اسے صاف انکار کردیتی ۔ انا روز نے کہا ، وہ انگوٹھی ملنے پر بہت رو پڑی ، لیکن پھر اس نے ہاں میں کہا اور اسے تھوڑی دیر کے لئے پہنا دیا۔

admin

Read Previous

ایران نے 100 زبانیں بولنے والا روبوٹ بنالیا

Read Next

تعلیماتِ قرآنِ مجید از محمد اقبال کیلانی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *