خوبصورت پاکستانی لڑکی نے اسلام آباد میں یوگنڈا کےلڑکے سے شادی کرلی

Beautiful Pakistani Girl Married with Uganda Guy in Islamabad

Muhammad Serwadda, an assistant professor, member of International Islamic University Islamabad, a respected scholar from Uganda

مجھے یہ تصویر سوشل میڈیا پر ملی ہے۔ نسل پرستی اور نسل کے ساتھ لوگوں نے بہت سے منفی تبصرے کیے ھیں۔ لیکن ذاتی طور پر میں صرف اس جوڑے کو سلام پیش کرتا ھوں۔ میں بچی کا نام نہیں جانتا ھوں۔ لیکن وہ واقعی ایک بہت ھی صحیح مسلمان لڑکی ھے جس نے یہ ثابت کیا کہ محبت اور احترام نسل پرستی / نسل سے بالاتر ہے۔

مجھے بھت سارے مثبت تبصرے دیکھ کر بہت خوشی ھوئی ھے۔ میاں بیوی میں پھلی چیز جو آپ دیکھتے ھیں وہ رنگ نھیں بلکہ مذھب ، تعلیم اور آداب ھی ھے جو اسلام ھمیں سکھاتا ھے۔

ھمیں نسل پرستی کے خلاف آواز اٹھانا ھوگی۔  ھمارے درمیان محمد جیسی عظیم شخصیت جو پاکستان آیا اور اپنے کنبے اور ملک یوگنڈا چھوڑ کر صرف تعلیم حاصل کرنے کے لئے یھاں آیا اور اب اسلامی یونیورسٹی پاکستان میں لیکچرار ھے ، اس کا مطلب ھے کہ وہ پاکستان میں اپنا علم پھیلارھا ھے ۔

اس کے دوست نے تبصرے میں کھا کہ ۔ “وہ میرا دوست ھے. ایک بھت اچھی شخصیت اور پاکستان سے محبت کرتا ھے۔

مجھے نہیں معلوم کہ اگر آپ قائداعظم کے وژن کو بھول گئے ھیں تو ، مجھے آپ کو   یاد دلانا ھے کہ انہوں نے کیا کھاتھا

ھم میں سے اکثریت مسلمان ھیں۔ ھم حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیمات پر عمل پیرا ھیں۔ ھم اخوت اسلامی کے ممبر ھیں جس میں حقوق ، وقار اور عزت نفس میں سب برابر ھیں۔  ھم اتحاد کا ایک خاص اور بھت گھرا احساس رکھتے ھیں۔

انسانوں کو ان کے رنگ کی بنا پر تشخیص نہیں کیا جاسکتا… .یہ ان کا کردار اور اخلاقیات ھے جو انھیں دوسروں سے ممتاز رکھتا ھے۔ یہی وجہ ھے کہ حضرت محمد. نے حضرت بلال رضی اللہ عنہ کو اپنے تمام ساتھیوں میں ایک قابل احترام مقام عطا کیا تھا۔

یہ لڑکی فرشتہ صفت  ھے۔ میں اس کو سلام پیش کرتا ھوں۔ اس نے محبت کی لازوال مثال قائم کر دی۔

  اللہ ان کی شادی کو سلامت رکھے ، اور ھم سب کو صحیح راہ پر گامزن کرے۔ آمین

admin

Read Previous

آرمی پبلک سکول پر حملہ 16 دسمبر 2014 پاکستان کی تاریخ کا یوم سیاہ

Read Next

روس میں انسانی چہرے والے بھیڑ نے دیہاتیوں کو خوف زدہ کردیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *