لاہور میں پاکستان کی پہلی میٹرو ٹرین کا ٹرائل رن

Pakistan first Metro Train Lahore Metro Orange Line

طویل انتظار کے بعد ، آخر کار پاکستان کا خواب سچ ہو گیا اور ملک کی پہلی میٹرو ٹرین پٹری پر دوڑ گئی۔ اس کا پہلا ٹرائل رن لاہور شہر میں شروع ہوا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ، اورنج لائن میٹرو کا انتہائی منتظر ٹرائل رن ڈیرہ گوجران سے لاہور کے علی ٹاؤن کے درمیان ہوا۔ اس موقع پر ، پنجاب کے وزیر ٹرانسپورٹ اور بہت سے دیگر اعلی حکام برقی ٹرین میں موجود تھے۔ میٹرو روٹ کے تمام 26 اسٹیشنوں پر سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے تھے

سیکیورٹی کے لئے اس راستے پر دو ہزار پولیس اہلکار تعینات تھے۔ توقع کی جا رہی ہے کہ تین ماہ کے بعد اس کی خدمت عام لوگوں کو دستیاب کردی جائے گی۔ لاہور کا اورنج لائن میٹرو پروجیکٹ اس وقت کی مسلم لیگ نواز حکومت کے دور میں شروع ہوا تھا اور چین پاکستان اقتصادی راہداری سے منسلک منصوبوں میں سے ایک ہے۔ چینی ماہرین نے اس کی تعمیر میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس پر 264 ارب پاکستانی روپے لاگت آئی ہے۔

میٹرو کے آزمائشی رن کے آغاز پر بھی سیاست کا غلبہ رہا۔ ایک روز قبل ، پاکستان مسلم لیگ نواز کے ممبروں نے پیر کو آزمائشی رن کا افتتاح کرنے کے لئے ایک تقریب کا انعقاد کیا جس میں ڈھول بجایا گیا اور روایتی پنجابی رقص پیش کیے گئے۔ پارٹی نے کہا کہ یہ میٹرو عوام کے لئے اپنے قائد نواز شریف کا تحفہ ہے۔ وہ اقتدار میں نہ ہونے کے باوجود عوام کو تحائف دے رہا ہے۔

admin

Read Previous

سعودی عرب کا نیا تعمیر ہونے والا شہر نیوم، نیو یارک سے 33 گنا بڑا ہے

Read Next

چین میں ہیکرز نے 8 سالہ بچی کو سی سی ٹی وی کیمروں سے کیسے چوری کیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *