No Image Available

Africa Walay Chacha Urdu Novel By A Hameed

 Description:

A Hameed was an Urdu fiction writer from Pakistan. He was also known for writing a popular children’s TV play Ainak Wala Jin for Pakistan Television Corporation which was broadcast on PTV during the mid-1990s. In 1997, he was awarded Pride of Performance by the Government of Pakistan.

اے حمید اردو کے ممتاز افسانہ نگاروں میں شمار ہوتے ہیں۔ وہ 25 اگست 1928 کو امرتسر میں پیدا ہوئے جہاں انہوں نے ابتدائی تعلیم ایک مقامی اسکول میں حاصل کی۔ تقسیم ہند کے بعد انہوں نے بطور پرائیویٹ امیدوار پاکستان میں ایف اے کی ڈگری حاصل کی اور سٹاف آرٹسٹ کی حیثیت سے ریڈیو پاکستان میں شمولیت اختیار کی۔ وہاں ، اس نے ریڈیو کی خصوصیات اور ڈرامے لکھے۔ 1980 میں ، انہوں نے استعفیٰ دے دیا اور امریکہ ہجرت کی اور وائس آف امریکہ میں بطور پروڈیوسر شامل ہوئے۔ تاہم ، وہ اپنے نئے مقام پر حالات کو پسند نہیں کرتے تھے اور اپنے آخری دن تک ایک آزاد مصنف کے طور پر کام کرنے کے لیے پاکستان واپس آئے۔ حمید دو سو سے زائد مختصر کہانیوں ، ڈراموں اور ناولوں کے مصنف ہیں۔
حمید کی پہلی کہانی “منزل منزل” کے نام سے مشہور جریدے ادب لطیف میں شائع ہوئی۔ ان کے ادبی کیریئر کا آغاز ان کہانیوں سے ہوا جنہوں نے فوری طور پر قارئین کے ساتھ اپنی اپیل پائی۔ اس کی کہانیوں کو ان کی تخلیق کردہ پرانی یادوں اور رومانٹک پرانی یادوں نے نشان زد کیا۔ ان کی تحریر کی ان امتیازی خصوصیات نے انہیں بہت بڑا قارئین حاصل کیا۔ ان کی مختصر کہانیوں کا پہلا مجموعہ منزل منزل اپنے قارئین میں انتہائی مقبول ثابت ہوا۔ 90 کی دہائی کے دوران ، اس نے بچوں کے لیے عینک والا جن کے عنوان سے سیریل ڈرامے لکھے۔ یہ بھی ان بچوں میں بہت زیادہ تجسس پیدا کرتے ہیں جو اگلی قسط کا بے صبری سے انتظار کرتے تھے۔
حمید کے زیادہ مشہور ناولوں میں شامل ہیں پازیب ، پھر بہار آی ، شاہکار ، مرزا غالب رائل پارک میں ، ٹٹلی ، بہرام ، جہانم کے پجاری ، بگولی ، دیکھو شہر لاہور ، جنوبی ہند کے جنگلوں میں ، گنگا کے پجاری ، پہلی محب کے آنسو ، احرام دی دیوتا ، ویران حویلی کا آسیب ، اداس جنگل کی خوشبو ، بلیدان ، چاند چیہرے ، گُستانِ ادب کی سنہری یادیں ، اور خفیہ مشن وغیرہ۔
اے حمید 29 اپریل 2011 کو لاہور میں انتقال کر گئے۔

 Back